Translate

Minggu, 26 Agustus 2012

Lelaki ku

Lelaki ku adalah sesorang yang selalu aku rindukan ketika pergi
lelaki ku adlah seseorang yang kadang diam dan pura-pura marah
lelaki ku aalah bunga matahari yang hanya melihat aku
Lelaki ku adalah seseorang yang akan membuat jantungku berdegub kencang
yang selalu ada disamping ku

lelaki ku... kini milik seseorang
wajah lucunya..... kata-kata hangatnya.....
dulu, itu semua adalah milik ku

Baginya... aku seperti botol parfum yang berdebu
Seperti lukisan yang telah begitu lama dilupakan
aku adalah seseorang yang tidak ingin dia pikirkan lagi

Hati ku ingin mengatakan sesuatu yang buruk
Namun airmata ku ini telah menyebabkan kau terluka
aku hanya bisa mengumpulkan kekuatan untuk bertahan


Lelaki ku adalah seseorang yang bukan milik ku
 Lelaki yang dulu memberi kehangatan saat aku meminta sesuatu

sekarang tidak lagi...............

airmata ini menjadi kekuatan ku untuk bertahan
aku akan tersenyum dan terus bersinar
membiarkan lelaki itu pergi....




untuk lelaki itu,
that forever more,i'll be the one to love you
kamar galau, le 26 aout 2012

Tidak ada komentar:

Posting Komentar